همکاری با iCTN

شرکت iCTN با اعتقاد بر این موضوع که ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی، منابع انسانی آن سازمان می باشد؛ با ایجاد یک محیط کاملا آرام و پویا، بستر مناسبی برای رشد منابع انسانی فراهم نموده است و در همین راستا جذب نیروی انسانی متخصص و متعهد را سرلوحه توسعه منابع انسانی قرارداده است.

فرآیند جذب در iCTN :

  • دریافت و نگهداری رزومه در بانک اطلاعات
  • ارزیابی اولیه شرایط احراز
  • مصاحبه عمومی ( تلفنی و حضوری )
  • مصاحبه تخصصی ( حضوری )
  • تایید نهایی و عقد قرارداد

    متقاضیان در صورت نیاز می توانند جهت کسب اطلاعت بیشتر با واحد منابع انسانی تماس بگیرند.

  • عنوان شغل

  • برنامه نویس .NET
  • سرپرست فروش
  • سرپرست بازاریابی
  • کارشناس فروش
  • کارشناس بازاریابی دیجیتال
  • کارشناس بازرگانی
  • کارشناس فرآیندها
  • حداقل تحصلات
  • کارشناسی
  • کارشناسی
  • کارشناسی
  • کارشناسی
  • کارشناسی
  • کارشناسی
  • کارشناسی
  • جنسیت
  • خانم / آقا
  • خانم / آقا
  • خانم / آقا
  • خانم / آقا
  • خانم / آقا
  • خانم / آقا
  • خانم / آقا
  • توضیحات
  • تمام وقت
  • تمام وقت
  • تمام وقت
  • تمام وقت
  • تمام وقت
  • تمام وقت
  • تمام وقت

لطفاً علاقه مندان فایل رزومه خود را به ایمیل hr@ictn.ir ارسال فرمایند.
منتظرتان هستیم

شرح وظایف کارشناس سیستم ها و روش ها:

شناسایی، طراحی و تدوین، کنترل و بهبود مستمر کلیه فرآیندها، روش های اجرایی و دستورالعمل های مورد نیاز برای هر کدام از بخش های سازمان

برگزاری جلسات مستمر با واحد های مرتبط و جمع آوری نیازمندی ها و الزامات فرایندی سازمان

مستندسازی و کنترل پیشرفت پروژه های بهبود سازمانی و ارائه گزارش دوره ای

تجزیه و تحلیل کامل داده ­ها با هدف شناسایی زمینه ­های رشد و بهبود سازمان

اجرای امور مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت اعم از ممیزی ها، تجزیه تحلیل داده ها، اقدامات اصلاحی، به روزآوری و عارضه یابی

توانایی شناسایی و تعریف شاخص های فرآیندی و نظارت بر اجرا و پایش فرآیندها از طریق آن ها و تحلیل نتایج

شناسایی گلوگاه­ ها، چالش ­ها و ارایه راه ­حل­های سیستماتیک و نظام مند

شایستگی های عمومی:

دارای تفکر سیستمی

آشنا با مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی

توانایی برقراری ارتباط موثر و کارآمد، پیگیر ، منظم ، مسئولیت پذیر و مشتاق به کار تیمی

مهارت در مذاکره و ارائه مطالب

آشنایی با مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک (چشم انداز، ماموریت، اهداف، استراتژی، فرآیند، و…)

شایستگی های تخصصی:

مسلط به استاندارد BPM

مسلط به زبان مدل سازی BPMN2

مسلط به مدل های مرجع فرآیندی نظیر APQC

مسلط به مفاهیم اصلی مدیریت و کنترل پروژه و نرم افزار MSP

آشنایی به مباحث مربوط به Process Mining

آشنایی با مفاهیم Business Intelligence

آشنایی با نرم افزارهای BPMS

آشنایی با سیستم های مدیریت کیفیت  (ISO 9001:2015)

تسلط بر یکی از نرم افزارهای process maker و یا Disco  مزییت محسوب می شود.

شرح وظایف و توانمندی های برنامه نویس .NET :

توسعه ، بهبود و بهینه سازی نرم افزارهای موجود مناسب با نیاز سازمان آشنا به تحلیل کسب و کار
مشارکت در طراحی و تولید پروژه های جدید تجربه کار در نرم‌افزارهای سازمانی
تسلط کافی به   C#, ASP.Net با انگیزه، انتقاد پذیر و دارای روحیه کار تیمی
تسلط کافی به  LINQ, EF, OOP توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتری جهت دریافت نیازهای آنها و مشکلات سیستم
مدل برنامه نویسی MVC و Multi-Layer پیگیر، پر انرژی و مسئولیت‌پذیر
تسلط کافی به اصول طراحی جداول و ارتباطات در Microsoft SQL SERVER خلاق و توانمند در ارائه راه حل های مبتکرانه
تسلط کافی به مفاهیم پایگاه داده و برنامه نویسی T-SQL تسلط کافی به زبان انگلیسی
توانایی خوانش و درک کدهای موجود

شرح وظایف سرپرست فروش :

• ارائه راهکار در جهت افزایش رضایت مشتریان
• ارائه پیشنهاد در خصوص اصلاح فرآیندها و تهیه پکیج های خاص فروش و عملیاتی کردن آنها
• مونیتورینگ بازار و رقبا و تحقیق در بازار
• اطلاع از نمایشگاهها و سمینارهای مرتبط وارائه پیشنهاد جهت مشارکت در آنها
• ارائه پروموشن برای گروه مشتریان به مدیر فروش
• تعیین شرح وظایف برای کارشناسان فروش به صورت هفتگی ، ماهانه و سالیانه
• تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد کارشناسان فروش به صورت هفتگی ، ماهانه و سالیانه
• تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد پرسنل فروش
• تعیین نیازهای آموزشی کارشناسان فروش
• رهبری و کمک به کارشناسان فروش
• ارزیابی عملکرد کارشناسان فروش و ارائه بازخورد به ایشان و مدیر فروش
• هندلینگ کلیه امور مشترک بین واحد فروش و سایر واحدها
• تهیه و ارائه کلیه گزارشات واحد فروش و آمارهای مورد نیاز به مدیرعامل و مدیر فروش
• عقد قرار داد با مشتریان و صدور فاکتور
• تشکیل جلسات دمو با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت
• تهیه LOM مناسب برای مشتری و یا بررسی و تائید lom های استخراجی کارشناسان فروش
• ثبت سفارشات کارشناسان فروش و ارتباط با واحد بازرگانی
• ارائه گزارشات درخواستی مطابق با زمانبندی و شرح درخواستی مدیر فروش

شرح وظایف سرپرست بازاریابی :

  • توانایی سیاست‌گذاری و توسعه برنامه بازاریابی
  • توانایی تحقیقات بازار و بازاریابی و بنج مارک برترین تجارب صنعت
  • توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی بازاریابی دیجیتال و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
  • توانایی تجزیه‌وتحلیل بازار و ارائه برنامه توسعه محصول
  • توانایی آنالیز ویژگی‌های محصول و بهبود و گسترش آن
  • آشانایی کامل با تمامی فرایند های فروش و بازاریابی
  • دارای فن بیان قوی و مذاکره با مشتریان
  • دارای روحیه مثبت و توانایی کار گروهی و مسئولیت‌پذیری در محیط کار
  • خلاق، باانگیزه و دارای روحیه رشد حرفه‌ای

شرح وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ :

  • آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ ( استراتژی، بازاریابی محتوا، تبلیغات اینترنتی)
  • دارای تجربه اجرایی تبلیغات آنلاین و گوگل ادز
  • آشنایی کافی با تبلیغات اینترنتی
  • آشنایی با ابزار تحلیل وبسایت
  • آشنایی کافی با ایمیل SMS مارکتینگ
  • آشنایی با ابزارهای مانیتورینگ و آنالیز شبکه های اجتماعی

شرح وظایف کارشناس فروش :

•برقراری تماس با مشتری و تشکیل جلسات دمو با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت
• ثبت در خواستهای مشتری و تمامی فعالیت های روزانه در CRM
• اخذ نیاز های مشتری و تهیه LOM مناسب برای مشتری با رایزنی سرپرست فروش
• صدور پیش فاکتور برای مشتریان
• پیگیری LOM و LOS پیشنهادی به مشتری و انجام تغییرات لازم
• اعلام و اطلاع رسانی پرومشنهای تصویب شده و ابلاغ شده توسط سرپرست فروش به مشتریان
• نهایی سازی فروش بواسطه عقد قرارداد و یا فاکتور با هماهنگی با سرپرست فروش
• پی گیری جهت صدور و یا ابطال ضمانتنامه ها
• پیگیری صورت وضعیت ها و مطالبات مالی و اخذ پیش پرداختها و ارسال هفتگی گزارش پیگیری مطالبات به سرپرست فروش
• اطلاع کامل و بستر سازی لازم برای تحویل کالا به مشتری و زمانبندی دقیق آن
• پیگیری زمان دریافت کالا از سرپرست فروش
• اطلاع از پروسه احویل کالا ، نصب راه ندازی و پشتیبانی و رضایت مشتری
• گزارش هرگونه بازخورد از مشتری به سرپرست فروش
• دریافت ضمانتنامه از مشتری
• ارائه گزارشات درخواستی مطابق با زمانبندی و شرح درخواستی سرپرست فروش
• بروز رسانی رزومه و لیست مشتریان مطابق با استاندار تعیین شده برای هر محصول
• پیگیری تمدید سالانه لایسنس های نرم افزاری و عقد قرارداد های پشتیبانی
• توسعه فروش محصولات و خدمات سازمان نزد مشتریان و اطمینان از آگاهی مشتری از کلیه محصولات و خدمات سازمان

شرح وظایف کارشناس بازاریابی :

  • برنامه‌ریزی و بازاریابی مبتنی بر اهداف تعیین شده
  • تدوین BP و طرح توجیهی
  • تهیه محتوا از مشخصات محصول به منظور شناسایی کسب‌وکارهای متناسب با آن
  • شناسایی کانال‌های ارتباطی جدید مشتریان بالقوه و تحلیل نیاز مشتری و ارائه راهکار جهت حل نیازها
  • نظارت بر تنظیم قرارداد فروش برای مشتریان، پیگیری جهت عقد قرارداد و نظارت بر نحوه اجرای قرارداد
  • نظارت بر نحوه پشتیبانی مشتریان فعلی و معرفی خدمات و محصولات جدید
  • برنامه‌ریزی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص
  • تحقیق و بررسی روند بازار
  • مسلط به روش‌های تحقیق بازار
  • مسلط به اصول و فنون مذاکره ، روابط عمومی قوی
  • روحیه کار تیمی ،خلاق و ایده پرداز

شرح وظایف کارشناس بازرگانی:

  • آشنا به کلیه مباحث بازرگانی
  • تسلط به زبان انگلیسی و مبانی تجارت بین الملل
  • تسلط به نرم افزارهای آفیس
  • آشنایی با امور بانکی، انتقال وجه و انواع حواله ها
  • آشنایی با سامانه جامع تجارت، ثبت سفارش
  • آشنایی با امور حمل بین الملل
  • آشنایی با امور گمرکی و ترخیص کالا
  • حداقل سه سال سابقه کار
  • مدرک تحصیلی لیسانس