سینولوژی : بهترین NAS در سال ۲۰۲۱

سینولوژی : بهترین NAS در سال ۲۰۲۱

دیوید گویرتز ، مدرس برجسته CBS Interactive علاوه بر میزبانی از وبلاگ های ZDNet Government و ZDNet DIY-IT ، نویسنده و مشاور سیاستگذاری ایالات متحده و دانشمند رایانه است. وی در ویژه نامه The History Channel The President of Books of Secrements ، یکی از برجسته ترین متخصصان امنیت سایبری آمریکا است و در زمینه صرفه جویی و ایجاد شغل بسیار خبره است. وی همچنین مدیر موسسه چشم انداز استراتژیک ایالات متحده و همچنین بنیانگذار انتشارات ZATZ است. دیوید عضو FBI InfraGard است و همچنین مشاور جنگ سایبری برای انجمن بین المللی ضد تروریسم و متخصصان امنیت ، ستون نویس مجله مبارزه با تروریسم و امنیت داخلی ، و یک همکار منظم CNN بوده و یک مفسر مهمان برای دیده بان Nieman از بنیاد روزنامه نگاری Nieman در دانشگاه هاروارد. او نویسنده کتاب “کجا همه نامه های الکترونیکی رفته است؟” ، مطالعه نهایی ایمیل در کاخ سفید ، و همچنین کتاب How How Save Jobs و The Flexible Enterpris ، کتاب کلاسیک که به عنوان پایه و اساس جنبش چابک امروز فعالیت می کند ، است.

آقای دیوید گویرتز پس از یک بررسی طولانی مدت ، تجهیزات سینولوژی را به عنوان بهترین انتخاب در NAS دانسته است که معیار ها و دلایل خود را شرح داده است .در این بررسی دو دستگاه DS920+ و DS220+ به عنوان بهترین انتخاب ها برای  یک کاربر خانگی و اداری کوچک معرفی شده است .این انتخاب با توجه به راحتی محیط کاربری آن، قابلیت های بسیار زیاد ، امنیت بالا و قیمتی بسیار مناسب انتخاب شده است که در ادامه بیشتر توضیح داده می شود.

اگر سرورهای مبتنی بر ابر همه نیازهای ذخیره سازی شما را برآورده نمی کنند ، می توان به عنوان یک راه حل NAS را در نظر بگیرید. ما تعدادی دستگاه را انتخاب کردیم که تستهای سخت قابلیت اطمینان ما را پشت سر گذاشته است و قابلیت استفاده و مجموعه ویژگی های برتر را دارا می باشد.

اگر در یک شرکت بزرگ کار می کنید ، بدون شک به یک File Server سازمانی دسترسی دارید. اما اگر برای یک تجارت کوچک کار می کنید یا از خانه کار می کنید ، احتمالاً File Server شما در فضای ابری قرار دارد ، احتمالاً چیزی است که توسط Dropbox ، AWS ، Google یا Microsoft ارائه شده است. سرورهای مبتنی بر ابر خوب هستند ، اما برای افراد تمام وقت در خانه سرورهای ابری همیشه مفید نخواهند بود.

سرورهای مبتنی بر ابر برای ویرایش ویدئو وحشتناک هستند ، زیرا دانلود ویدئو در فضای ابری بسیار زمان گیر می باشد. اگر با ویدیو و یا سایر فایل های حجیم سر و کار دارید، بعید به نظر می رسد که فضای ذخیره سازی ابری به جز برای پشتیبان گیری عملی باشد. سرورهای ابری می توانند به نوعی گران تمام شوند. مطمئناً ، اگر مجهز به NAS هستید ، هزینه درایوها را پرداخت می کنید ، و پس از پرداخت هزینه NAS و درایوها ، تقریبا کار تمام می شود و دیگر لازم نیست ماه به ماه برای آن هزینه کنید.

اشتباه نشود، چرا که من ذخیره ابری را به عنوان یک اصل در استراتژی پشتیبان گیری ۳-۲-۱ توصیه می کنم ، اما برای استفاده در منازل و خانه های کوچک ، NAS می تواند بسیار ارزشمند باشد. هم سریع است ، دسترسی به آن آسان است ، می توانید اشتراک اعضای خانواده یا گروه های کاری را تقسیم بندی کنید ، و بسیاری از NAS ها طیف گسترده ای از برنامه های اضافی را ارائه می دهند که دستگاه  شما را به یک سرور تجاری محلی برای اهداف عمومی محلی یا خصوصی تبدیل می کنند .

ویژگی برجسته هر  NAS با برند سینولوژی ، نرم افزار استثنایی DiskStation Manager (DSM) این شرکت است. در حالی که سخت افزار Synology با بسیاری دیگر از پیشنهادات NAS هم تراز است ، هنگامی که این سخت افزار با نرم افزار DSM ترکیب می شود در این لحظه سینولوژی بسیار برتر می گردد و با رقبا قابل قیاس نمی باشد.

این نرم افزار بسیار ساده و قابل فهم می باشد که کار کردن با آن را بسیار ساده می نماید. این شرکت همچنین دارای قابلیت RAID با عملکرد بالاتر است. در اینجا ، در کمپ دیوید ، من در واقع هر سه سرور اصلی خود را با استفاده از DSM اجرا می کنم ، و در همین چند بار که دیسک من خراب شده است ، بدون کوچکترین نگرانی و استرس مجددا به شرایط عادی برگشته ام.

پس از گذشت ۶ ماه از آزمایش NAS از هفت مارک مختلف ، پیشنهاد Synology بدون تردید در اولویت من بوده است. ما در اینجا یک دستگاه ۴Bay مورد بررسی قرار دادیم ، اما بدلیل استفاده از یک DSM مشترک در تمامی مدل ها شما می توانید به دستگاه های بزرگتر نیز به سادگی اطمینان نمایید. من هر دو دستگاه چهار و هشت Bay را بررسی نمودم و ازهمه آنها بسیار راضی بوده ام.

   iCTN ، نماینده رسمی شرکت سینولوژی در ایران

اگر به تازگی با NAS شروع به کار کرده اید و نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید ، سینولوژی بهترین قیمت و عملکردی است که می توانید پیدا کنید. تجهیزات Synology دو Bay را می توانید باقیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار در آمازون پیدا کنید ، این مدل ها قدیمی تر هستند. در صورتی که می توانید تجهیزات NAS دو Bay دیگر را با کمتر از ۳۰۰ دلار هزینه پیدا کنید ، اما آنها از نرم افزار استثنایی DiskStation Manager که باعث می شود همه واحدهای Synology چنین ماشین های برجسته ای باشند ، برخوردار نیستند و توجه بفرمایید که وجه تمایز بین این تجهیزات، DSM می باشد که بسیار حائز اهمیت است.

نکته بسیار مهم استفاده از NAS با قابلیت پشتیبانی از Raid و استفاده از نرم افزار های کاربردی رایگان می باشد و در صدر این نرم افزار ها قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات بر روی ابر و یا سایر تجهیزات ذخیره سازی می باشد که تمامی اینها در سینولوژی تجمیع شده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *