همکاری با iCTN
شرکت iCTN با اعتقاد بر این موضوع که ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی، منابع انسانی آن سازمان می باشد؛ با ایجاد یک محیط کاملا آرام و پویا، بستر مناسبی برای رشد منابع انسانی فراهم نموده است و در همین راستا جذب نیروی انسانی متخصص و متعهد را سرلوحه توسعه منابع انسانی قرارداده است.
فرآیند جذب در iCTN :
- دریافت و نگهداری رزومه در بانک اطلاعات
- ارزیابی اولیه شرایط احراز
- مصاحبه عمومی ( تلفنی و حضوری )
- مصاحبه تخصصی ( حضوری )
- تایید نهایی و عقد قرارداد
متقاضیان در صورت نیاز می توانند جهت کسب اطلاعت بیشتر با واحد منابع انسانی تماس بگیرند.
- عنوان شغل
- برنامه نویس .NET
- سرپرست فروش
- سرپرست بازاریابی
- کارشناس فروش
- کارشناس بازاریابی دیجیتال
- کارشناس بازرگانی
- حداقل تحصلات
- کارشناسی
- کارشناسی
- کارشناسی
- کارشناسی
- کارشناسی
- کارشناسی
- جنسیت
- خانم / آقا
- خانم / آقا
- خانم / آقا
- خانم / آقا
- خانم / آقا
- خانم / آقا
- توضیحات
- تمام وقت
- تمام وقت
- تمام وقت
- تمام وقت
- تمام وقت
- تمام وقت
شرح وظایف و توانمندی های برنامه نویس .NET :
توسعه ، بهبود و بهینه سازی نرم افزارهای موجود مناسب با نیاز سازمان | آشنا به تحلیل کسب و کار |
مشارکت در طراحی و تولید پروژه های جدید | تجربه کار در نرمافزارهای سازمانی |
تسلط کافی به C#, ASP.Net | با انگیزه، انتقاد پذیر و دارای روحیه کار تیمی |
تسلط کافی به LINQ, EF, OOP | توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتری جهت دریافت نیازهای آنها و مشکلات سیستم |
مدل برنامه نویسی MVC و Multi-Layer | پیگیر، پر انرژی و مسئولیتپذیر |
تسلط کافی به اصول طراحی جداول و ارتباطات در Microsoft SQL SERVER | خلاق و توانمند در ارائه راه حل های مبتکرانه |
تسلط کافی به مفاهیم پایگاه داده و برنامه نویسی T-SQL | تسلط کافی به زبان انگلیسی |
توانایی خوانش و درک کدهای موجود |
شرح وظایف سرپرست فروش :
• ارائه راهکار در جهت افزایش رضایت مشتریان
• ارائه پیشنهاد در خصوص اصلاح فرآیندها و تهیه پکیج های خاص فروش و عملیاتی کردن آنها
• مونیتورینگ بازار و رقبا و تحقیق در بازار
• اطلاع از نمایشگاهها و سمینارهای مرتبط وارائه پیشنهاد جهت مشارکت در آنها
• ارائه پروموشن برای گروه مشتریان به مدیر فروش
• تعیین شرح وظایف برای کارشناسان فروش به صورت هفتگی ، ماهانه و سالیانه
• تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد کارشناسان فروش به صورت هفتگی ، ماهانه و سالیانه
• تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد پرسنل فروش
• تعیین نیازهای آموزشی کارشناسان فروش
• رهبری و کمک به کارشناسان فروش
• ارزیابی عملکرد کارشناسان فروش و ارائه بازخورد به ایشان و مدیر فروش
• هندلینگ کلیه امور مشترک بین واحد فروش و سایر واحدها
• تهیه و ارائه کلیه گزارشات واحد فروش و آمارهای مورد نیاز به مدیرعامل و مدیر فروش
• عقد قرار داد با مشتریان و صدور فاکتور
• تشکیل جلسات دمو با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت
• تهیه LOM مناسب برای مشتری و یا بررسی و تائید lom های استخراجی کارشناسان فروش
• ثبت سفارشات کارشناسان فروش و ارتباط با واحد بازرگانی
• ارائه گزارشات درخواستی مطابق با زمانبندی و شرح درخواستی مدیر فروش
شرح وظایف سرپرست بازاریابی :
- توانایی سیاستگذاری و توسعه برنامه بازاریابی
- توانایی تحقیقات بازار و بازاریابی و بنج مارک برترین تجارب صنعت
- توانایی مدیریت و برنامهریزی بازاریابی دیجیتال و فعالیت در شبکههای اجتماعی
- توانایی تجزیهوتحلیل بازار و ارائه برنامه توسعه محصول
- توانایی آنالیز ویژگیهای محصول و بهبود و گسترش آن
- آشانایی کامل با تمامی فرایند های فروش و بازاریابی
- دارای فن بیان قوی و مذاکره با مشتریان
- دارای روحیه مثبت و توانایی کار گروهی و مسئولیتپذیری در محیط کار
- خلاق، باانگیزه و دارای روحیه رشد حرفهای
شرح وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ :
- آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ ( استراتژی، بازاریابی محتوا، تبلیغات اینترنتی)
- دارای تجربه اجرایی تبلیغات آنلاین و گوگل ادز
- آشنایی کافی با تبلیغات اینترنتی
- آشنایی با ابزار تحلیل وبسایت
- آشنایی کافی با ایمیل SMS مارکتینگ
- آشنایی با ابزارهای مانیتورینگ و آنالیز شبکه های اجتماعی
شرح وظایف کارشناس فروش :
•برقراری تماس با مشتری و تشکیل جلسات دمو با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت
• ثبت در خواستهای مشتری و تمامی فعالیت های روزانه در CRM
• اخذ نیاز های مشتری و تهیه LOM مناسب برای مشتری با رایزنی سرپرست فروش
• صدور پیش فاکتور برای مشتریان
• پیگیری LOM و LOS پیشنهادی به مشتری و انجام تغییرات لازم
• اعلام و اطلاع رسانی پرومشنهای تصویب شده و ابلاغ شده توسط سرپرست فروش به مشتریان
• نهایی سازی فروش بواسطه عقد قرارداد و یا فاکتور با هماهنگی با سرپرست فروش
• پی گیری جهت صدور و یا ابطال ضمانتنامه ها
• پیگیری صورت وضعیت ها و مطالبات مالی و اخذ پیش پرداختها و ارسال هفتگی گزارش پیگیری مطالبات به سرپرست فروش
• اطلاع کامل و بستر سازی لازم برای تحویل کالا به مشتری و زمانبندی دقیق آن
• پیگیری زمان دریافت کالا از سرپرست فروش
• اطلاع از پروسه احویل کالا ، نصب راه ندازی و پشتیبانی و رضایت مشتری
• گزارش هرگونه بازخورد از مشتری به سرپرست فروش
• دریافت ضمانتنامه از مشتری
• ارائه گزارشات درخواستی مطابق با زمانبندی و شرح درخواستی سرپرست فروش
• بروز رسانی رزومه و لیست مشتریان مطابق با استاندار تعیین شده برای هر محصول
• پیگیری تمدید سالانه لایسنس های نرم افزاری و عقد قرارداد های پشتیبانی
• توسعه فروش محصولات و خدمات سازمان نزد مشتریان و اطمینان از آگاهی مشتری از کلیه محصولات و خدمات سازمان
شرح وظایف کارشناس بازاریابی :
- برنامهریزی و بازاریابی مبتنی بر اهداف تعیین شده
- تدوین BP و طرح توجیهی
- تهیه محتوا از مشخصات محصول به منظور شناسایی کسبوکارهای متناسب با آن
- شناسایی کانالهای ارتباطی جدید مشتریان بالقوه و تحلیل نیاز مشتری و ارائه راهکار جهت حل نیازها
- نظارت بر تنظیم قرارداد فروش برای مشتریان، پیگیری جهت عقد قرارداد و نظارت بر نحوه اجرای قرارداد
- نظارت بر نحوه پشتیبانی مشتریان فعلی و معرفی خدمات و محصولات جدید
- برنامهریزی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص
- تحقیق و بررسی روند بازار
- مسلط به روشهای تحقیق بازار
- مسلط به اصول و فنون مذاکره ، روابط عمومی قوی
- روحیه کار تیمی ،خلاق و ایده پرداز
شرح وظایف کارشناس بازرگانی:
- آشنا به کلیه مباحث بازرگانی
- تسلط به زبان انگلیسی و مبانی تجارت بین الملل
- تسلط به نرم افزارهای آفیس
- آشنایی با امور بانکی، انتقال وجه و انواع حواله ها
- آشنایی با سامانه جامع تجارت، ثبت سفارش
- آشنایی با امور حمل بین الملل
- آشنایی با امور گمرکی و ترخیص کالا
- حداقل سه سال سابقه کار
- مدرک تحصیلی لیسانس