سینولوژی چند رسانه ای

سینولوژی چند رسانه ای

دستگاه سینولوژی محصولاتی را در راستای مالتی مدیا و یا چندرسانه ای ارائه داده است که شامل نرم افزارهای Photo Station، Moments، Audio Station و Video Station می باشند.

Photo Station

Photo Station برای عکاسان حرفه ای ساخته شده است تا بتوانند ذخیره سازی عکس ها ، به اشتراک گذاری، دسترسی به پرتفولیو ها و بازخورد مشتری ها را جمع آوری و بسیاری موارد دیگر را مدیریت کنند.

کسب و کار عکاسی خود را برند و پخش کنید. یک گالری شخصی بسازید تا عکاسی خود را بصورت آنلاین نشان دهید.

گالری عکس خود را از طریق یک لینک مشترک امن با سطوح دسترسی سفارشی شده توزیع کنید و عکس های خود را با watermark های سفارشی شده محافظت و ارتقا دهید.


پخش مستقیم عکس های به اشتراک گذاشته شده

عکس ها را با لینک های به اشتراک گذاشته شده، در وبلاگ های شخصی و در وب سایت های محبوب شبکه های اجتماعی برای استراتژی های برند سازی خود  به اشتراک بگذارید.

 

Synology Moments

تمام عکس ها و فیلم های خود را در یک مکان خصوصی جمع کنید و آنها را به روشی کاملا جدید سازماندهی کنید. Synology Moments یک راه حل جدید برای استفاده شخصی و خانگی است.

از هر لحظه ی خود بک آپ تهیه کنید. فضای ذخیره سازی دستگاه تلفن همراه شما هرگز محدودیتی برای تصور شما نخواهد بود. از عکس های خود که در زندگی روزانه در لحظه ها ضبط می کنید، پشتیبان تهیه کنید و به راحتی فضای ذخیره سازی را آزاد کنید. تمام عکس ها دقیقاً مانند آنچه که در دستگاه تلفن هوشمند خود تجربه کرده اید در حالت جدول زمانی نشان داده می شوند.

با الگوریتم یادگیری عمیق در Synology NAS، عکس های تصادفی به طور خودکار با توجه به چهره ها ، سوژه ها و مکان های مشابه دسته بندی می شوند.

Audio Station

از پخش با کیفیت بالا لذت ببرید، به رادیوها گوش دهید، مجموعه موسیقی خود را مدیریت کنید، یک لیست پخش شخصی ایجاد کنید و با دوستان خود در ایستگاه صوتی و برنامه تلفن همراه DS صوتی خود در همه جا به اشتراک بگذارید.

ایستگاه صوتی، کتابخانه موسیقی بصری و همه کاره شما برای کاوش، اشتراک گذاری و مدیریت مجموعه های موسیقی همه در یک مکان است.

ایستگاه صوتی به شما امکان می دهد موسیقی را با پخش مستقیم به پخش کننده های موسیقی و دستگاه های تلفن همراه پخش کنید.ایستگاه صوتی از پخش موسیقی از Synology NAS به رایانه های شخصی ، بلندگوهای USB ،  media renderer، AirPlay ، Chromecast Audio یا دستگاههای بلوتوث پشتیبانی می کند.

از صدای با کیفیت بالا با DS Audio در دستگاه های iOS یا Android لذت ببرید. آهنگ ها را در دستگاه خود ذخیره کرده و از موسیقی خود  لذت ببرید.

Video Station

ایستگاه ویدیویی به شما کمک می کند تا تمام فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و فیلم های خانگی را در Synology NAS خود مدیریت کنید. علاوه بر این ، می تواند فیلم ها را به دستگاه های مختلف مانند رایانه ، تلفن های هوشمند ، دستگاه پخش رسانه ها و تلویزیون ها پخش کند تا تجربه تماشای بدون توقف و سرگرم کننده را برای شما فراهم کند.

از تماشای فیلم ها از طریق رایانه ها، دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون های دیجیتال بدون توقف لذت ببرید و مجموعه ویدئوهای خود را با پوستر ، زیرنویس و جزئیات بیشتر ویدیو غنی کنید. می توانید بر اساس تنظیمات شخصی ، زیرنویس ها را بطور خودکار جستجو و همگام سازی کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *