تفاوت بین Synology Account و DSM Account چیست؟

تفاوت بین Synology Account و  DSM Accountچیست؟

با Synology Account، محصول Synology همراه با خدمات آنلاین آن، از جمله QuickConnect، Synology DDNS، Synology Cloud² (C2) و غیره ارائه می شود.

 

هنگامی که شما Synology NAS را تنظیم و راه اندازی می کنید، در واقع یک DSM Account  با مجوز های Administrator ایجاد خواهید کرد. با استفاده از این حساب می توانید DSM خود را مدیریت کنید، سرویس های مختلف را با بسته ها و ویژگی های مختلف تنظیم کنید. شما همچنین می توانید حساب های کاربری بیشتری را در DSM ایجاد نمایید و به آنها اجازه دهید فایل ها را به اشتراک بگذارند و از خدمات چندگانه در Synology NAS خود لذت ببرید.

 

 

جدول زیر خلاصه تفاوت بین حساب کاربری Synology و حساب کاربری DSM را نشان می دهد.

Synology Account DSM User Account

Purposes

§  Access to Synology online services

§  E.g. Quick Connect, Synology DDNS C2

§  Overview of customer’s information

§  E.g. registered Synology products, billing info

§  Technical Support

§  Access to your Synology NAS and its services

§  E.g. Synology Moments, Calendar, Audio Station

§  Authentication for accessing files from a client computer, such as Windows and Mac.

Access Portal Synology Account login page

Login page of your DSM

What to Do When Forgetting Password Follow the steps instructed on the “Forgot password?” webpage

For the administrator:

§  Reset your Synology NAS

For a DSM general user:

§  Contact the DSM administrator
(e.g. IT staff of your office)
Note: The DSM administrator can also allow users to reset their forgotten passwords via email.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *